Kniha návštěv

Datum: 18.11.2017

Vložil: Vojta

Titulek: Držák sedla

Ahoj,
koukal jsem, jak jsi dal dohromady Péráka, dobrá práce. To samé teď čeká mě, zatím jsem ve fázi shánění chybějících dílů. Důvod, proč Ti píšu - neměl by jsi někde výkres toho držáku sedla? Mám ten samý problém, držák na rámu z vrchu uříznutý kvůli velkému sedlu.
Pokud výkres někde najdeš, budu rád :-)
Měj se a díky.

Datum: 04.09.2017

Vložil: HAVRAŇÁCI

Titulek: Pozdrávečeček

Vitaj kamaráde,
tak zme ti brůsli na ty tvóje stránečky, toš pěkné to tu máš. Vzpoměli zme na ty fajné nápisy na zdi sklárny a tu kultůrečku kolem tého... Šak to zopáknem. Frajířka ti taky mává, toš užívej pohody a brzy někde na srázečku naviděnou!! R+L

Datum: 11.09.2017

Vložil:

Titulek: Re: Pozdrávečeček

Díky. Taky se těším.

Datum: 29.08.2016

Vložil: Lukas

Titulek: TP

Díky za info se znovuotevřením dědického řízení, mám stejný problém s TP na péráka.Vše jsem si už zjistil a vše vypadá dobře až na to že nemohu nikde najít původní TP, tak se chci zeptat, zda po vyřešení dědictví budou na evidenci vozidel vyžadovat původní TP?Zesnulí byl příbuzný a všechny informace máme,takže kvůli informacím bych TP nepotřeboval.
Díky za info. :)

Datum: 11.09.2017

Vložil:

Titulek: Re: TP

Na registru ti následně vystaví duplikát. V tom problém nebude.

Datum: 14.05.2015

Vložil: Eda

Titulek: klobouk dolů

Žasnu nad podobou stránek, tolik informací a fotek, musí to dát spoustu práce a času, velký dík za všechny fandy strarých motorek. Sám jsem tomu propadl před asi 2 lety (nikdy mě motorky nebrali) Právě sem dokončil Jawu 250-353 a už jen čekám na veteránská SPZ. Máte pravdu je to nemoc, já už sem také nakažen a pohlížím se po dalším projektu, navíc mám stejný sen jako jste měl vy a v hlavě mi zní...pérák, pérák...

Datum: 27.07.2015

Vložil:

Titulek: Re: klobouk dolů

Vzhůru na něj.

Datum: 17.09.2014

Vložil: Radek

Titulek: čísla

mám dotaz ohledně čísel motoru....
mám bloky motoru s číslem N11-02415-57
je tam origo nálitek na kryt řetězu ale má to protáhlé žebro pod kryt karburátoru.
dole na kartru je odlito číslo 353-xxxx.
Dá se zjistit co je to za motor a z kterého roku?

Datum: 03.10.2014

Vložil:

Titulek: Re: čísla

Písmeno N je používáno k označení motoru použitého jako náhradní díl. Nicméně číslo za ním nebývá typicky ve formátu péráckého výrobního čísla, jako je tomu nyní. U tohoto formátu čísla používaného od roku 1952 je poslední dvojčíslí rok výroby. Nabízí se tedy rok 1957.
K tomu mi ale nesedí ten nálitek a prodloužené žebro, které se používalo naposledy během roku 1952. docela rád bych se podíval na fotky tohoto motoru. Možná jde o starší motor- ND, který byl použit jako náhradní až v roce 1957. K tomu mi zase nesedí zespodu 353 - xxxx.

Datum: 27.08.2014

Vložil: Petr Michálek

Titulek: Zamyšlení

Když veterán tak origo barvu, klidně i s defekty, tyhle celolaky, je to nemastné neslané, o ničem.

Záznamy: 1 - 10 ze 49
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek